Mesafeli Satış Sözleşmesi
ÖN BİLGİLENDİRME
MADDE 1 SATICI BİLGİLERİ
MADDE 1.1 – SATICI
Ünvanı : WEMARK
MAĞAZACILIK SANAYİ VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ SANAYİ VE LİMİTED ŞİRKETİ
Adresi :
Telefon : +90 551 355 70 34
Eposta adresi : [email protected]
MADDE 1.2 - ALICI
Müşteri olarak www.worrn.com.tr
alışveriş sitesine üye olan kişi. Üye olurken kullanılan adres ve
iletişim bilgileri esas alınır.
MADDE 2 SATIŞA KONU ÜRÜNÜN
ÖZELLİKLERİ
Mal ya da hizmetlerin temel
özelliklerini www.worrn.com.tr adresinde yer almaktadır. Ürünün temel
özelliklerini kampanya süresince inceleyebilirsiniz.
Listelenen ve sitede ilan
edilen fiyatlar satış fiyatıdır. İlan edilen fiyatlar ve vaatler güncelleme
yapılana ve değiştirilene kadar geçerlidir. Süreli olarak ilan edilen fiyatlar
ise belirtilen süre sonuna kadar geçerlidir.
Malın/ Ürünün / Hizmetin türü,
miktarı, marka/modeli, rengi, adedi, satış bedeli, ödeme şekli, siparişin
sonlandığı andaki bilgilerden oluşmaktadır
Ürün sevkiyat masrafı olan
kargo ücreti ALICI tarafından ödenecektir ve iade edilmez.
MADDE 3 GENEL HÜKÜMLER
3.1) ALICI, www.worrn.com.tr internet
sitesinde sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli
ile teslimata ilişkin ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik
ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder. ALICI; bu Ön Bilgilendirmeyi
elektronik ortamda teyit etmekle, mesafeli sözleşmelerin vaktinden önce, SATICI
tarafından ALICI’ ya verilmesi gereken adres, siparişi verilen ürünlere ait
temel özellikler, ürünlerin vergiler dahil fiyatı, ödeme ve teslimat
bilgilerini de doğru ve eksiksiz olarak edindiğini teyit etmiş olur.
3.2) Sözleşme konusu ürün,
yasal 30 günlük süreyi aşmamak koşulu ile her bir ürün için ALICI' nın yerleşim
yerinin uzaklığına bağlı olarak internet sitesinde yer alan ön bilgilerde
açıklanan süre içinde ALICI veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim
edilmek üzere kargo firmasına teslim edilir ve yola çıkar.
3.3) Kargo firmasının, ürünü
ALICI’ ya teslimi aşamasında karşılaşacağı her türlü sorun nedeniyle, siparişi
verilen ürünün ALICI' ya teslim edilememesinden dolayı SATICI sorumlu tutulamaz.
3.4) SATICI, sözleşme konusu
ürünün sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa
garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile teslim edilmesinden sorumludur.
3.5) SATICI, sözleşmeden doğan
ifa yükümlülüğünün süresi dolmadan ALICI’ yı bilgilendirmek ve açıkça onayını
almak suretiyle eşit kalite ve fiyatta farklı bir ürün tedarik edebilir.
3.6) SATICI, sipariş konusu
ürün veya hizmetin yerine getirilmesinin imkânsızlaşması halinde sözleşme konusu
yükümlülüklerini yerine getiremezse, bu durumu, sözleşmeden doğan ifa
yükümlülüğünün süresi dolmadan tüketiciye bildirir ve 10 günlük süre içinde
toplam bedeli ALICI’ ya iade eder.
3.7) Ürünün teslimatı için işbu
Ön Bilgilendirme Formunun elektronik ortamda teyit edilmesi şarttır. Herhangi
bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise,
SATICI ürünün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.
3.8) Ürünün tesliminden sonra
ALICI' ya ait kredi kartının ALICI 'nın kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde
yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile
ilgili banka veya finans kuruluşun ürün bedelini SATICI' ya ödememesi halinde,
ALICI kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla ürünü 3 gün içinde SATICI' ya
iade etmek zorundadır. Bu takdirde nakliye giderleri ALICI' ya aittir.
3.9) SATICI mücbir sebepler
veya nakliyeyi engelleyen hava muhalefeti, ulaşımın kesilmesi gibi olağanüstü
durumlar nedeni ile sözleşme konusu ürünü süresi içinde teslim edemez ise,
durumu ALICI' ya bildirmekle yükümlüdür. Bu takdirde ALICI siparişin iptal
edilmesini, sözleşme konusu ürünün varsa emsali ile değiştirilmesini ve/veya
teslimat süresinin engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesi
haklarından birini kullanabilir. ALICI' nın siparişi iptal etmesi halinde
ödediği tutar 10 gün içinde kendisine nakden ve defaten ödenir. ALICI’ nın
kredi kartı ile yaptığı ödemelerde ise, ürün tutarı, siparişin ALICI tarafından
iptal edilmesinden sonra 7 gün içerisinde ilgili bankaya iade edilir. Bu
tutarın bankaya iadesinden sonra ALICI hesaplarına yansıması tamamen banka
işlem süreci ile ilgili olduğundan, ALICI, olası gecikmeler için SATICI’ nın
herhangi bir şekilde müdahalede bulunmasının mümkün olamayacağını ve SATICI
tarafından kredi kartına iade edilen tutarın banka tarafından ALICI hesabına
yansıtılmasının ortalama 2 ile 3 haftayı bulabileceğini şimdiden kabul
etmektedir.
4.0) SATICI dönemsel olarak
ürün fiyatlarında kampanyalar yapmaktadır. Yapılan bu kampanyalar belirli süreli
olup kampanya koşulları kapsamında geçerlidir. SATICI, kampanya koşullarında
her türlü güncellemeyi yapma ve kampanyayı erken bitirme hakkına sahiptir.
MADDE 4 CAYMA HAKKI
ALICI; mal satışına ilişkin
mesafeli sözleşmelerde, ürünün (Konser ve Etkinlik Biletleri Hariç) kendisine
veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim tarihinden itibaren 14 (ondört)
gün içerisinde hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir
gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkını kullanabilir.
Cayma süresi ürün gruplarına göre farklılık gösterebilmektedir. Yeniden
kullanılamayacak, sağlık ve kişisel hijyen ürünlerinde iade / değişim kabul
edilemez. Abiye ve gece kıyafetlerinde ise cayma süresi ürünün teslim alındığı
günden itibaren 1 gündür. sunumuna ilişkin mesafeli sözleşmelerde ise, bu süre
sözleşmenin imzalandığı tarihte başlar. Cayma hakkı süresi sona ermeden önce,
tüketicinin onayı ile hizmetin ifasına başlanan hizmet sözleşmelerinde cayma
hakkı kullanılamaz. Cayma hakkının kullanımından kaynaklanan masraflar SATICI’
ya aittir.
Cayma hakkının kullanılması
için 14 günlük süre içinde SATICI'ya iadeli taahhütlü posta, faks veya eposta
ile yazılı bildirimde bulunulması ve ürünün 5. madde hükümleri çerçevesinde
kullanılmamış olması şarttır. Bu hakkın kullanılması halinde,
a) 3. kişiye veya ALICI’ ya
teslim edilen ürünün faturası, (İade edilmek istenen ürünün faturası kurumsal
ise, geri iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte
gönderilmesi gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri
İADE FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.)
b) İade formu,
c) iade edilecek ürünlerin
kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız
olarak teslim edilmesi gerekmektedir.
d) Satıcı veya sağlayıcı,
tüketicinin cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimin kendisine ulaştığı
tarihten itibaren belirtilen cayma hakkı süresi içinde ürün ile ilgili tahsil
edilen tüm ödemeleri iade etmekle yükümlüdür. Taşıma ve benzeri malın
tüketiciye teslimi için doğan masraflar bu hizmetler ALICI’ ya ürünün teslimatı
için bu hizmet verildiğinden iade edilmez.
e) ALICI’ nın kusurundan
kaynaklanan bir nedenle malın değerinde bir azalma olursa veya iade
imkânsızlaşırsa ALICI kusuru oranında SATICI’ nın zararlarını tazmin etmekle
yükümlüdür.
f) Cayma hakkının kullanılması
nedeniyle SATICI tarafından düzenlenen kampanya limit tutarının altına
düşülmesi halinde kampanya kapsamında faydalanılan indirim miktarı iptal edilir.
g) Cayma hakkı nedeniyle iade
edilen ürünün satıcıya geri gönderilirken ödenen kargo bedeli, ürün iade talebi
oluşturulurken sistem tarafından belirtilen kargo kodu kullanılarak yapılması
durumunda SATICI’ ya aittir. ALICI, belirtilen iade kargo firması dışında bir
kargo firması ile iade paketi göndermesi durumunda iade ile ilgili doğan
bedelleri karşılamakla yükümlüdür.
h) Siparişinizin ücretini
kapınızda peşin ya da banka kartıyla ödemek istiyorsanız, Kargo Şirketi
tarafından sunulan ek bir servis olan "Kapıda Ödeme servisini"
kullanabilirsiniz. Kargo şirketinin sunduğu bir ödeme hizmeti olan Kapıda Ödeme
seçeneğine ait servis bedeli kargo şirketine aittir. Ürünün iade edilmesi
durumunda satıcının sorumlu olmadığı bu servis bedeli iade edilmez.
ı) İade etmek istediğiniz
ürünleri www.worrn.com.tr /yardim/ adresinde belirtilen adrese yapabilirsiniz.
MADDE 5 CAYMA HAKKI KULLANILAMAYACAK
ÜRÜNLER
ALICI’nın istekleri veya açıkça
onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan, niteliği itibariyle geri
gönderilmeye elverişli olmayan ve çabuk bozulma tehlikesi olan veya son
kullanma tarihi geçme ihtimali olan mallar, ambalaj, bant, mühür, paket gibi
koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından
uygun olmayan ürünler, tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası
gereği ayrıştırılması mümkün olmayan ürünler, fiyatı finansal piyasalardaki
dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde
olmayan mal veya hizmetler, abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında,
gazete ve dergi gibi süreli yayınlar, elektronik ortamda anında ifa
edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallar, cayma
hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetler
ve ALICI tarafından ambalajının açılmış olması şartıyla, ses veya görüntü
kayıtları, yazılım programları ve bilgisayar sarf malzemelerinin iadesi
Yönetmelik gereği mümkün değildir.
İşbu Ön Bilgilendirmenin
uygulanmasında, Sanayi ve Ticaret Bakanlığınca ilan edilen değere kadar
ALICI’nın mal veya hizmeti satın aldığı ve ikametgahının bulunduğu yerdeki
Tüketici Hakem Heyetleri ile Tüketici Mahkemeleri yetkilidir.
SATICI şikâyet ve itirazları
konusunda başvurularını, T.C. Sanayi Ve Ticaret Bakanlığı tarafından her yıl
Aralık ayında belirlenen parasal sınırlar dâhilinde mal veya hizmeti satın
aldığı veya ikametgâhının bulunduğu yerdeki tüketici sorunları hakem heyetine
veya tüketici mahkemesine yapabilir.
İşbu Ön Bilgilendirme ticari
amaçlarla yapılmaktadır.
Lütfen Dikkat: Kargo tutanağını imzalamadan önce kargo paketinizin
taşımadan dolayı hasarlı olup olmadığını lütfen kontrol ediniz. Kargo
paketinizde herhangi bir nedenle hasar var ise teslimatla ilgili hiç bir
belgeyi imzalamadan kargo yetkilisine tutanak tutulması için kargonuzu iade
ediniz. Size tarafımızdan yeni ürünleriniz derhal gönderilecektir. Kargo paketi
hasarlı olan ürünlerin teslim alınması durumunda içindeki ürünlerin hasarından
veya eksikliğinden worrn.com.tr sorumlu değildir.